Nuška Drašček se po razprodanih koncertih vrača v SiTi Teater BTC s francoskimi šansoni, s katerimi je zaslovela Edith Piaf!

Tor, 8.10.2019 ob 20:00 uri / SiTi Teater BTC, Ljubljana

Ena najbolj priljubljenih slovenskih pevk se po razprodanih koncertih vrača v ljubljanski SiTi Teater s francoskimi šansoni, s katerimi je zaslovela Edith Piaf. Lani marca je tam predstavila javnosti svoj zadnji projekt in tudi zgoščenko poimenovano RE-BELLE (Posvečeno Piaf).
S projektom je v preteklem letu gostovala v številnih krajih po Sloveniji. Zgoščenka, na kateri sodeluje tudi Boris Cavazza, je bila izdana pri založbi ZKP RTV Slovenija in je naletela na izvrstne kritike.

Nuška Drašček je v zadnjem letu blestela na najrazličnejših odrih in v zelo različnih vlogah. V Nemčiji, Belgiji in Sloveniji je pela glavne vloge v opernih produkcijah (Pepelka/Rossini, Carmen/Bizet, Italijanka v Alžiru/Rossini, Lepotica in zver/Glass in KodaL/Lazar), po Sloveniji gostovala s projektom RE-BELLE, pripravila novi celovečerni koncertni spored z našo priznano violinistko Anjo Bukovec, posnela novo skladbo in video “Domovini” z raperjem Zlatkom v okviru promocijske kampanje Slovenske turistične organizacije “Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo” in med drugim gostovala na Kitajskem v projektu Simfonična ekstaza z Rokom Golobom.

V lanskem letu je po devetih letih izdala nov samostojni album – tokrat s francoskimi šansoni, s katerimi je zaslovela Edith Piaf in s katerimi Nuška že nekaj let navdušuje na koncertnih odrih. Želja po zgoščenki s takšno tematiko se je z vsakim koncertom povečevala, saj so bili odzivi publike resnično navdihujoči. Na zgoščenki lahko prisluhnete Nuškinemu izboru šansonov, ki jih povezujejo v slovenščino prevedene pesmi Jacquesa Preverta v interpretaciji Borisa Cavazze.

Zakaj RE-BELLE? Naslov »Re-Belle« ima dvojni pomen: na eni strani opisuje Edith Piaf, »upornico«, svobodno žensko, La Piaf, ki je živela po svojih pravilih in s silovitostjo »končnosti«; rdeča nit njene umetnosti je ljubezen, ki je tudi »l’oiseau rebelle, que nul ne peut apprivoiser« (»uporniška ptica, ki je nihče ne more udomačiti« – vzeto iz Habanere, najbolj znane arije iz opere Carmen G. Bizeta, ki je tudi ena najljubših opernih vlog Nuške Drašček in katere zgodbo opiše zadnja skladba na zgoščenki). Po drugi strani pa naslov »Re-Belle« pomeni »ponovno lepa«, s čimer namiguje na ponovno obujene in minimalistične aranžmaje njenih skladb.

Ne spreglejte tudi: